سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کابین روشویی الگانته

شرکت الگانته کابین از سال 1390 با بکار گیری پرسنل مجرب و کارآمد توانسته یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی و شبکه های پخش محصولات در ایران باشد.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

دلایل منطقی برای خرید روشویی کابینتی

این بار در وبلاگ الگانته کابین می خواهیم در مورد چند مزیت از روشویی کابینتی ها که می توانند دلایلی منطقی برای خرید روشویی کابینتی باشند بنویسیم. آیا تابحال فکر کرده اید که استفاده از کابینت روشویی می تواند صرفه اقتصادی داشته باشد یا خیر؟ با خواندن این مقاله در مورد چرا باید از روشویی کابینتی استفاده کرد می توانید دلایل منطقی خودتان را پیدا کنید.

 

به همین منظور برای باز شدن دید شما در این مقاله مجموعه الگانته کابین در وبسایت ویرگول در دو دسته کابینت‌های روشویی را که متداول ترین نوع آنها نیز هستند معرفی و بررسی خواهیم کرد.

متداول‌ترین انواع روشویی کابینتی کدام‌اند؟

از آنجایی که سرویس بهداشتی محیط مناسبی برای رشد انواع باکتری‌ها و میکروب‌ها است و معمولا با استفاده از سرویس بهداشتی یا فلاش‌تانک تعداد باکتری‌های موجود در فضا چندین برابر می‌شود، این میکروب‌ها جذب وسایل بهداشتی می‌شوند و باعث آلوده شدن آن‌ها می‌شوند. به همین دلیل استفاده از روشویی‌های کابینتی می‌تواند فضایی را در اختیار شما قرار دهد تا وسایل بهداشتی همچون مسواک را از این آسیب و میکروب‌ها دور کنید.

به طور کلی کابین روشویی ها بر اساس جنس ماده اولیه به کار رفته شده در آن و نوع نصب آن دسته بندی می‌شوند. از نظر نوع نصب این روشویی‌ها به صورت پایه دار و نصب دیواری عرضه می‌شوند؛ همچنین دسته بندی جنس کابین روشویی ها بر اساس ساخته شده با چوب، فلز و کابین روشویی‌های pvc می‌باشد.

· روشوی کابینتی با جنس فلز

به دلیل محکم بودن فلز، وسایل از این جنس قادر به تحمل وزن بالایی هستند اما پس از مدتی استفاده از آن‌ها زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهند و ممکن است دچار فرورفتگی شوند. با روی کار آمدن مدل‌های امروزی، روشویی کابینتی فلزی کنار گذاشته شد و نتوانست در بازار خرید کابینت روشویی سهم قابل قبولی داشته باشد.

· روشویی کابینتی با جنس PVC

بهترین روشویی های کابینتی معمولا از جنس PVCهستند که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته‌اند. یکی از دلایل این استقبال تنوع زیاد این جنس در طرح و رنگ است. جنس پی وی سی ضد خش بوده و در برابر حرارت آسیب نمی‌بیند. همچنین ضد آب بوده و برخلاف جنس چوب با قرارگیری در رطوبت خراب نمی‌شود و دارای طول عمر بالایی است. از این رو به آن کابین روشویی ضد آب نیز گفته می‌شود