سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کابین روشویی الگانته

شرکت الگانته کابین از سال 1390 با بکار گیری پرسنل مجرب و کارآمد توانسته یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی و شبکه های پخش محصولات در ایران باشد.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

استعلام قیمت کابنیت روشویی

اگر شما نیز برای منزل خود و یا به عنوان یک مغازه دار به خرید کابینت روشویی‌ در انواع مختلف اقدام کرده باشید حتما دیده‌اید که تولید کننده‌ها لیست قیمت ندارند و تنها با پرسش درباره مدا روشویی به شما قیمتمی‌دهند! به همین منظور و برای سهولت شما در این مطلب کوتاه سه عمل تاثیر گذار بر قیمت کابین روشویی و آینه باکس را برای شما مورد بررسی قرار خواهیم داد تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن تخمین قیمت حدودی از مدل روشویی مدنظر خود داشته باشید. با ما همراه باشید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت روشویی

عواملی بسیاری می‌تواند بر تعیین قیمت یک کابینت روشویی تاثیر گذار باشد که مهم‌ترین آنها متراژ، جنس و فروش تکی یا عمده آن است. در ادامه این مقاله وبسایت ویرگول، مشاوران بخش فروش ما در تولیدی الگانته کابین توضیح کوتاهی را برای هریک از این موارد آماده کرده اند.

  • فاکتور جنس کابینت روشویی

طبیعی است که جنس مواد به کار رفته شده در روشویی‌ها یکی از عوامل تعیین قیمت و هزینه باشد. برای مثال در کابینت روشویی pvc از ورقه‌های pvc که ضدآب نیز هستند استفاده شده است و همین عامل باعث بالاتر بودن قیمت آن نسبت به محصول مشابه که از این ورقه ها استفاده نکرده است خواهد بود. یا برای نمونه دیگر طرح های آینه باکس سلطنتی که از مدل‌های سنگی هستند نیز قیمتی متفاوت خواهند داشت.