سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کابین روشویی الگانته

شرکت الگانته کابین از سال 1390 با بکار گیری پرسنل مجرب و کارآمد توانسته یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی و شبکه های پخش محصولات در ایران باشد.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

فرق کابینت اشپزخانه و توالت در چیست

می خواهید فرق کابینت آشپزخانه و توالت را بدانید؟ با خواندن این مقاله که در پارسی بلاگ الگانته کابین نگارش می شود در این مقوله خواهید خواند.

پیش از بررسی تفاوت‌ها بهتر است تعریفی کلی داشته باشیم. کابینت روشویی در واقع جدیدترین روشویی کابینتی ، قابل استفاده در سرویس بهداشتی و حمام است که دارای طرح کابینت در انواع مختلف است. این کابینت با در اختیار دادن فضای اضافی جدید به زیبایی دکوراسیون سرویس بهداشتی یا حمام کمک می کند. تنوع این محصولات به گونه‌ای بوده است که در اکثر خانه‌ها با فضای کوچک و بزرگ سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته است.

اما کابینت آشپزخانه نیاز به توضیح چندانی ندارد. قفسه ای که برای نگهداری ظروف آشپزخانه، مواد غذایی و لوازم پخت و پز استفاده می شود.

تفاوت کابینت روشویی و کابینت آشپزخانه

اگرچه این دو کابینت دارای شباهت در نام و کاربرد کلی ( یعنی فضایی برای نگهداری وسایل ) دارند اما تفاوت‌های بسیاری نیز دارند. برای نمونه مهم‌ترین آن وسایلی که در درون آن نگهداری می‌شود می‌باشد! ما در کابینت آشپزخانه وسایل خوراکی را نگهداری می‌کنیم، این درحالیست که کابینت روشویی برای نگهداری وسایل بهداشتی کاربرد دارد.

کابینت روشویی به رسیدگی بیشتری نیاز دارد چرا که در معرض آب و هوای آلوده سرویس بهداشتی و حمام قرار دارد. البته کابینت آشپزخانه نیز در معرض چربی های پخت و پز است. هر چند طراحی کابینت و مراحل تولید این دو کابینت تقریبا یکسان است اما اختلافات جزئی دارند. به عنوان مثال از لحاظ اندازه این دو تفاوت هایی با هم دارند. کابینت آشپزخانه عموما 60 سانتی متر عمق دارد در حالی که کابینت روشویی عموما 45 سانتی متر عمق دارند.