سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کابین روشویی الگانته

شرکت الگانته کابین از سال 1390 با بکار گیری پرسنل مجرب و کارآمد توانسته یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی و شبکه های پخش محصولات در ایران باشد.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

چگونه کابینت سرویس بهداشتی را تمیز کنم؟

این بار در وبلاگ الگانته کابین می خواهیم در مورد تمیز کردن کابینت روشویی سرویس بهداشتی بیشتر بدانیم. اگر به دنبال حذف میکروب ها و کثیفی ها از کابینت سرویس بهداشتی خانه خودتان هستید نگران نباشید چرا که راهکاری برای این کار وجود دارد. با مطالعه ادامه مقاله در مورد روش های پاک کردن کابینت روشویی سرویس بهداشتی بدانید.

اگر خرید اینترنتی کابینت روشویی سرویس بهداشتی را انجام داده اید این مقاله را بخوانید.

مدلی از کابینت روشویی

مدلی از کابینت روشویی

مرحله بعدی شستشوی اطراف روشویی با مقداری آب است؛ در صورتی که از کابینت روشویی ضدآب الگانته کابین استفاده می‌کنید نگران آسیب دیدن کابینت بر اثر تماس آب نباشید! پس از آبکشی اطراف روشویی با آب داغ روشویی را شستشو دهید. این حرارت باعث آماده شدن روشویی برای پاکسازی خواهد شد و بسیاری از میکروب ها در دمای آب داغ از بین خواهند رفت.

آبکشی روشویی و اطراف آن، این محل را برای اضافه کردن تمیز کننده مرطوب و آماده می‌کند! به همین منظور ابتدا کمی مواد تمیز کننده مانند جرم گیر یا سفید کننده روی روشویی بریزید. توجه داشته باشید که نوع تمیز کننده باید با جنس کابینت روشویی تناسب داشته باشد؛ . چوب، ام دی اف، چینی یا هرچیزی تمیز کننده مخصوص خود را دارند.

این تمیز کننده باید به مدت 15دقیقه بر روی سطح باقی بماند تا جرم گیری لازم انجام شود؛ لازم به ذکر است در این مدت بهتر است شما در فضای سرویس بهداشتی حضور نداشته باشید تا دچار مشکل تنفسی نشوید. در مرحله بعد نوبت به تمیز کردن شیرآلات قرار داده شده در روشویی می رسد.

تمیز کردن شیرآلات روشویی کار سختی نیست. برای تمیز کردن شیرآلات روشویی به لیموترش و نمک نیاز دارید.

ابتدا لیموترش را از وسط نصف کنید و مقداری نمک روی آن بپاشید. لیموی آغشته شده به نمک را به شیرآلات بکشید و چندبار این کار را تکرار کنید.

لیموترش اسید دارد و می تواند جرم های شیرآلات را در خود حل کند. اگر علاقه ای به استفاده از این روش خانگی ندارید می توانید از فروشگاه های اطراف خودتان اسپری های تمیزکننده مخصوص شیرآلات را تهیه کنید.

بعد از گذشت چند دقیقه به کمک یک پارچه تمیز روشویی و شیرآلات را تمیز کنید و پس از آن به خوبی با آب شستشو دهید.

بعد از آبکشی با دستمال خشک سطح روشویی و شیرآلات را به خوبی خشک کنید تا شیرآلات زنگ نزند و رطوبت باعث رشد دوباره ی میکروب ها در سطح روشویی نشود.

حالا روشویی شما تقریبا مثل اول خودش شده است و مثل گذشته برق می زند. باز هم تاکید می کنیم که حدالامکان از تماس مستقیم پوست با تمیزکننده ها جلوگیری کنید و اگر می توانید از ماسک استفاده کنید. وقتی در سرویس بهداشتی در حال تمیز کردن هستید، در را باز کنید و تهویه را روشن کنید تا از نرخ آسیب کاسته شود.نکات ایمنی روی محصولات تمیز کننده را به خوبی بخوانید و هیچوقت مواد شوینده را با هم ترکیب نکنید چرا که می تواند مرگبار باشد.