سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کابین روشویی الگانته

شرکت الگانته کابین از سال 1390 با بکار گیری پرسنل مجرب و کارآمد توانسته یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی و شبکه های پخش محصولات در ایران باشد.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

کابینت روشویی نخرید!

بله! درست متوجه شده اید... در این مطلب قصد داریم نکاتی را در خصوص کابینت روشویی به شما توضیح دهیم، که اگر آن ها را ندانید بهتر است که اقدام به خرید کابینت روشویی نکنید، چرا که بودجه شما ارزشی بیش از آن دارد که وسیله ای غیر کاربردی و غیر استاندارد را تهیه کنید.

چند نکته مهم در مورد روشویی کابینتی

اگر تا به حال قصد خرید روشویی کابینتی را کرده باشید، حتما با حجم انبوهی از مغازه ها و مدل های متنوع محصولات مواجه شده اید و چه بسا نتوانسته اید از میان گزینه های بیشماری که وجود دارد، به راحتی و متناسب با نیاز خود اقدام به خرید کنید. باید بگوییم که تنوع کابینت های روشویی بسیار بالاست و به همین خاطر پیشنهاد میکنیم که قبل از خرید حتما، سری به وبسایت های مختلف بزنید و مدل ها و ویژگی های کابینت های روشویی از جنس های مختلف را مورد بررسی قرار دهید تا تصویر درست تری از محصولی که مد نظر دارید در ذهن خود داشته باشید و مطمئن تر بتوانید خرید کابینت روشویی را انجام دهید.

از طرفی پیشنهاد می کنیم در صورتی که از بابت هزینه محدودیت ندارید، کابینت های روشویی از جنس pvc را به کابینت های روشویی ساخته شده از mdf ترجیح بدهید. چرا که pvc نسبت به آب و رطوبت نفوذ ناپذیر است و این مسئله در مورد وسیله ای مثل کابینت روشویی که در تماس مستقیم با آب و رطوبت در حمام و یا سرویس بهداشتی است، بسیار مهم است. از طرفی pvc محکم است و به طور کلی مقاومت بالایی دارد. اگر بخواهیم به معایب کابینت روشویی pvc اشاره کنیم، باید بگوییم که قیمت آن نسبت به mdf گران تر است و تنوع طرح کمتری نسبت به mdf دارد و اغلب با رنگ سفید عرضه می شود.

نکته دیگری که به باید مورد توجه قرار دهید، خرید کابینت روشویی با توجه به فضایی که در اختیار دارید است، حتما در نظر بگیرید که ابعاد کابینت روشویی به گونه ای نباشد که برای باز کردن در آن با مشکل مواجه شوید و یا باز و بسته کردن در سرویس های بهداشتی مختل شود. می توانید ابعاد مورد نظر خود را به الگانته کابین سفارش دهید تا با توجه به نیاز و سلیقه خاص شما، کابینت روشویی مدنظر شما را بابهترین کیفیت و قیمت مناسب تولید و عرضه کند. الگانته کابین به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی و پخش، با کمک پرسنل مجرب و با سابقه خود، در زمینه ساخت انواع کابینت روشویی و آینه باکس ضد آب و... فعالیت می کند و می تواند در این زمینه شما را همراهی کند. به طور کلی برای انتخاب و خرید کابینت روشویی حساس باشید و سعی کنید شرکت های معتبر را مدنظر قرار دهید تا متحمل هزینه های اضافه و چند باره نشوید.