سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کابین روشویی الگانته

شرکت الگانته کابین از سال 1390 با بکار گیری پرسنل مجرب و کارآمد توانسته یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی و شبکه های پخش محصولات در ایران باشد.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

فواید کابینت روشویی

مهمترین موردی که این مدل کابینت را از سایر کابینت‌های روشویی برتر کرده است خاصیت ضدآب بودن آن است! به همین منظور روشویی pvc را می‌توان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در کابینت روشویی است چرا که کابینت روشویی در سرویس بهداشتی و حمام کاربرد دارد و این مکان ها مستعد رطوبت بسیار هستند.

با این حال رشویی‌های pvc مزیت‌ها و ویژگی‌های دیگری نیز دارند؛ ماندگاری بالا، خاصیت ضد خش بودن، عایق گرما و حرارتی، هزینه پایین و نصب آسان و در نهایت وزن کمتر از مزیت‌های این مدل محسوب می‌شود.

مقایسه کابینت روشویی pvc و MDF

به هنگام خرید روشویی کابینتی بهترین گزینه خرید بعد از نوع PVC می‌تواند کابینت‌های جنس MDF باشد! اما چرا این مدل کابینت ‌ها اولویت دوم دارد؟ چرا مدل pvc بهتر از MDF است؟!

اگرچه خرید کابینت روشویی MDF کم هزینه تر از مدل پی وی سی است اما این مدل‌ها خاصیت ضد آب ندارند و در برابر رطوبت تخریب خواهند شد، بنابراین PVC به دلیل ضدآب و حریق بودن می تواند گزینه بهتری باشد چرا که سرویس بهداشتی و حمام جزو مستعدترین مکان های در معرض رطوبت هستند.

ضد آب و حریق بودن به دنبال خودش مزیت های دیگری هم آورده است. پی وی سی از ام دی اف عمر و ماندگاری بیشتری دارد و در برابر مواد شوینده ای که برای شستشوی سرویس بهداشتی و حمام کاربرد دارد مقاومت زیادی دارد. کابینت روشویی پی وی سی سبک و سیاق ظاهری دیگری نسبت به ام دی اف دارد به گونه ای که این روزها صنعت دکوراسیون آن را به ام دی اف ترجیح می دهد و از سوی مشتریان با استقبال بیشتری مواجه شده است.

https://virgool.io/@elegantecabin/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-pvc-vruwrgez3szi